Brändityöpajat

Brändin luovuus on sen menestyksen avain

Brändityöpaja tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kirkastaa brändin ydinviestiä, vahvistaa sen identiteettiä ja löytää uusia keinoja erottua kilpailijoista.

Brändityöpajat räätälöidään aina kohderyhmän ja toiveiden mukaan, ne on mahdollista toteuttaa Rauman alueella tai muualla Suomessa – sekä myös etänä/hybridinä.

tummahiuksinen nainen katsoo kameraan kädet puuskassa

Mikä brändityöpaja?

Brändityöpaja on yrityksellenne tilaisuus pysähtyä, kirkastaa suuntaa ja vahvistaa työnantajabrändiä – yhdessä, vuorovaikutteisesti ja käytännönläheisesti.

Työpajassa:

  • Vahvistetaan tiimihenkeä ja yhteistä ymmärrystä brändistä

  • Sanoitetaan yrityksen tarinaa ja arvolupausta

  • Luodaan selkeitä linjauksia näkyvyyteen, viestintään ja asiakaskokemukseen

  • Saadaan käyttöön konkreettisia työkaluja brändin elävöittämiseen arjessa

  • Kehitetään sisäistä viestintää ja tiimin yhteistä suuntaa

  • Oivalletaan, miten brändi kulkee mukana jokaisessa kohtaamisessa

Kenelle työpaja sopii:

  • Pk-yrityksille, jotka haluavat selkeyttää brändiään

  • Kasvuyrityksille, jotka rakentavat houkuttelevaa työnantajakuvaa

  • Tiimeille, jotka kaipaavat lisää yhteistä fiilistä, suuntaa ja luottamusta

“Brändityöpaja on tilaisuus pysähtyä, kirkastaa suuntaa ja vahvistaa työnantajabrändiä – yhdessä, vuorovaikutteisesti ja käytännönläheisesti.”

tummahiuksinen nainen katsoo kameraan

HINNASTO:

Brändin starttityöpaja (3 h)

Pienelle tiimille tai johdolle, joka kaipaa selkeyttä brändiviestintään ja yhteiseen säveleen.
Hinta alkaen 890 € + alv

Brändi tiimissä -päivä (n. 5–6 h)

Syvällisempi työpajapäivä, jossa rakennetaan brändin kivijalkaa, kirkastetaan työnantajakuvaa ja aktivoidaan tiimi mukaan.
Hinta alkaen 1490 € + alv

Räätälöity brändityöpaja & fasilitointi

Suunnitellaan täysin teidän tarpeiden mukaan – olipa kyseessä lanseeraus, kulttuurin vahvistus tai henkilöstöpäivä.
Hinta alkaen 1750 € + alv

Hinnat sisältävät suunnittelun, fasilitoinnin ja tiivistetyn yhteenvedon työpajan jälkeen. Matkakulut lisätään tarvittaessa.

“Brändityöpaja sopii erinomaisesti tiimien yhteishengen vahvistamiseen – esimerkiksi osaksi työhyvinvointipäivää. Rennossa mutta tavoitteellisessa hengessä syntyy paitsi oivalluksia, myös parempaa yhteistyötä ja yhteinen suunta.”